Όροι συναλλαγών

Όροι συναλλαγών

Το ηλεκτρονικό κατάστημα που βρίσκεται στη διεύθυνση hello@mamagalia.gr στο εξής αναφερόμενο ως «Κατάστημα», ανήκει στην ατομική επιχείρηση ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΒΟΥΡΑΖΕΡΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, με  διακριτικό τίτλο MAMA GALIA  στο εξής αναφερόμενη ως «Επιχείρηση» ή «εμείς», η οποία εδρεύει στην Αθήνα, Οδός Γράμμου 24-26 , ΤΚ 15235 με ΑΦΜ 147100607, ΔΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ.

Τηλέφωνο: 2108224403  ή 6980611011

Email: hello@mamagalia.gr

Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους συναλλαγών, καθώς περιλαμβάνουν πολύ σημαντικές πληροφορίες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας.

Με την επιτυχή υποβολή παραγγελίας στο Κατάστημα αποδέχεστε τους Όρους συναλλαγών. Η σύμβαση με το Κατάστημα είναι δεσμευτική μόνον εφόσον ειδοποιηθείτε από το Κατάστημα πως η παραγγελία σας έγινε δεκτή. Η επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας δε συνεπάγεται αυτόματα και αποδοχή της παραγγελίας.

  1. Παρεχόμενες πληροφορίες

H Επιχείρηση καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή πλήρους και έγκυρης πληροφόρησης σε σχέση με τα προϊόντα που διατίθενται μέσω του Καταστήματος, τόσο αναφορικά με τα χαρακτηριστικά τους, όσο και τη διαθεσιμότητά τους. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, ενδέχεται να υπάρχουν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, τα οποία έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας του Καταστήματος.

Σε κάθε περίπτωση, η Επιχείρηση δεσμεύεται να σας ενημερώσει εγκαίρως σχετικά με τη μη διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος.

  1. Τρόποι πληρωμής

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των πελατών που επιθυμούν να αγοράσουν προϊόντα από το Κατάστημα, η Επιχείρηση διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

Α. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία καταχώρισης της παραγγελίας. Στο καταθετήριο θα πρέπει να αναγράφεται ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας. 

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί της Επιχειρήσης είναι οι παρακάτω:

ΕUROBANK

IBAN GR6802603280000920201627510

ΔIKAIOYXOΣ: ΒΟΥΡΑΖΕΡΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 

ALPHA BANK

IBAN λογαριασμού: GR0801401700170002002021327

ΔIKAIOYXOΣ: ΒΟΥΡΑΖΕΡΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 

VIVA PAYMENTS

IBAN: GR1870100000000168339966536

ΔIKAIOYXOΣ: ΒΟΥΡΑΖΕΡΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 

Β. Πιστωτική/χρεωστική κάρτα (μέσω Vivapayments):

Η υπηρεσία Vivapayments σας επιτρέπει να στείλετε online τις πληρωμές σας για αγορές προϊόντων μέσω του Καταστήματος με ασφάλεια, χρησιμοποιώντας μια πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Όταν επιλέγετε Vivapayments ως μέθοδο πληρωμής, ανακατευθύνεστε στην ιστοσελίδα της Vivapayments, μέσω της οποίας μπορείτε να ολοκληρώσετε με ευκολία την παραγγελία σας, χωρίς παρακράτηση διοικητικών ή/και τραπεζικών εξόδων. Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσή σας όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά σας στοιχεία κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφηση (Secure Sockets Layer – SSL). 

Γ. Αντικαταβολή μέσω Courier

Η πληρωμή των προϊόντων μπορεί να γίνει με μετρητά κατά την παραλαβή τους από τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier, στο χώρο που έχετε δηλώσει με επιπλέον χρέωση 1,90€. 

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις από 1/1/2017 τα παραστατικά αξίας 500€ και άνω απαγορεύεται να εξοφλούνται με μετρητά.

  1. Τρόποι αποστολής

Οι αποστολές προϊόντων πραγματοποιούνται μέσω της εταιρείας courier EasyMail. Ο χρόνος παράδοσης για αποστολή εντός Αθηνών και για μεγάλες αστικές πόλεις αλλά και προς χερσαίους προορισμούς, είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες για παραγγελίες που έχουν γίνει μέχρι το αργότερο τις 12:00 μμ. 

Για νησιωτικούς προορισμούς οι παραδόσεις γίνονται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την επόμενη ημέρα της παραγγελίας.

  1. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφές προϊόντων

Με βάση τη σχετική νομοθεσία (Ν. 2251/1994), τα πρόσωπα που διαθέτουν την ιδιότητα του καταναλωτή και ενεργούν στο πλαίσιο αυτής, έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από την αγορά προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών χωρίς να αναφέρουν συγκεκριμένο λόγο. Το δικαίωμα αυτό ισχύει εφόσον το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, ενώ ο καταναλωτής επιλέγει το μέσο αποστολής και επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής στην έδρα της Επιχείρησης, καθώς και την επιπλέον χρέωση που έχει καταβληθεί σε περίπτωση αντικαταβολής.

Ο υπολογισμός των 14 ημερών ξεκινά από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων και κάθε μεταγενέστερη άσκηση του δικαιώματος θεωρείται εκπρόθεσμη. Για την άσκηση του δικαιώματος απαιτείται η αποστολή υπογεγραμμένης δήλωσης αποστείλετε μέσω email στο hello@mamagalia.gr με θέμα “Υπαναχώρηση” ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνση της έδρας της Επιχείρησης.

Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν επιστρέψει στην Επιχείρηση μας και ελεγχθεί από εμάς η κατάσταση του. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήθηκε και η αγορά του.

Προκειμένου να είναι εφικτή η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και τυχόν έγγραφα, καθώς και από αντίγραφο τιμολογίου ή απόδειξης λιανικής αγοράς. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι εξαιρέσεις που προβλέπονται από τη σχετική νομοθεσία, όπως ενδεικτικά τα σφραγισμένα αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,

Όλα τα προϊόντα ελέγχονται πριν την αποστολή τους στους πελάτες. Σε περίπτωση που η αξία του προϊόντος έχει μειωθεί λόγω κακής μεταχείρισης, η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του, το Κατάστημα έχει δικαίωμα να αφαιρέσει τη συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση από το ποσό που θα επιστραφεί. Σε περίπτωση συμψηφισμού το Κατάστημα θα ενημερώσει τον καταναλωτή πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων.

Για λόγους καλύτερης εξυπηρέτησης σας, παρακαλούμε πριν την έγγραφη ενημέρωση για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2108224403.

  1. Ανωτέρα βία

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες,) δεν είναι εφικτή αποστολή/παράδοση των προϊόντων εντός του καθορισμένου χρονικού διαστήματος, το Κατάστημα θα επικοινωνεί το ταχύτερο δυνατό με τον πελάτη, προκειμένου ο τελευταίος να δηλώσει αν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας του με καθυστέρηση.

  1. Εγγύηση

Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή ή του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου του. Τα σχετικά έντυπα συνοδεύουν το προϊόν και καθορίζουν τους ειδικότερους όρους της εγγύησης. Για την άσκηση των νομίμων δικαιωμάτων σας σε σχέση με τυχόν ελαττώματα του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με κάθε διαθέσιμο τρόπο.

  1. Ηλεκτρονική Εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών

Το Κατάστημα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την πλήρη συμμόρφωσή του με τις προβλέψεις του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (ΦΕΚ Β΄969/22.3.2017). Στο πλαίσιο αυτό, σας ενημερώνουμε ότι ως καταναλωτής, έχετε τη δυνατότητα εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που τυχόν προκύψουν από τη σύμβαση ηλεκτρονικής πώλησης προϊόντων από το Κατάστημα, κάνοντας χρήση των καταχωρημένων φορέων.

H πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών - ΗΕΔ (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επιτρέπει τόσο σε Ευρωπαίους καταναλωτές όσο και σε εμπόρους (προμηθευτές) που εδρεύουν στα κράτη-μέλη της Ε.Ε. να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές που ανακύπτουν από συμβάσεις πώλησης ή παροχής υπηρεσιών που συνάπτονται μέσω διαδικτύου, ξεκίνησε τη λειτουργία της. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας έχει ορισθεί ως εθνικό σημείο επαφής της Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (άρθρο 5β της υπ' αριθ. 70330οικ./2015 Κ.Υ.Α. ΦΕΚ Β' 1421). Καταναλωτές και έμποροι μπορούν να απευθύνονται στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας για κάθε είδους απορία σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας και τη διαδικασία επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλ.: 210-6460284

Fax: 210-6460784

E-mail: info@eccgreece.gr

Η εξωδικαστική επίλυση των διαφορών για όλους τους εμπορικούς κλάδους γίνεται από την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» που αποτελεί αναγνωρισμένο φορέα εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.

  1. Τελικές διατάξεις - Εφαρμοστέο δίκαιο

Με σεβασμό προς τους πελάτες του, η Επιχείρηση επιδιώκει πάντα την επίλυση τυχόν διαφορών με φιλικό και εξωδικαστικό τρόπο. Σε κάθε περίπτωση, οι παρόντες όροι διέπονται και συμπληρώνονται από το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς είναι αποκλειστικά τα δικαστήρια της πόλης των Αθηνών.